Menu

LYNX pokračuje v rebrandingu. Představil nový web, blog i věrnostní program

Ostrava 12. 6. 2017 – Značka LYNX ohlásila další novinky. Po březnovém redesignu loga pokračuje v proměně vizuální identity značky a přichází s novým, zmodernizovaným a responzivním webem.

LYNX pokračuje v rebrandingu. Představil nový web, blog i věrnostní program

Český výrobce po několikaměsíčních přípravách spustil nový web, který vyhovuje aktuálním trendům a zákazníkům tak poskytne co největší komfort. „Jednou z jeho největších výhod je napojení na interní systémy, které zajistí naprostou aktuálnost. Výrazným prvkem je také propojení se sociálními sítěmi,“ uvedl zástupce značky LYNX Michal Útrata.

Web, jehož součástí je i blog s články a informacemi o novinkách, pomůže značce propojit všechny její segmenty, kterými jsou herní a kancelářské PC, EET pokladny a kabeláž. Ty LYNX sjednotil do několika produktových řad, které zaštitují nové slogany Play, Work, Sell, a Make.

Nový web je součástí vizuální proměny značky, na které výrobce pracuje již několik měsíců. „Jako společný jmenovatel produktů LYNX jsme vždycky uváděli skvělý poměr cena a výkon. Nyní chceme přidat třetí proměnnou, a tou je design. Právě ten totiž začíná u herních počítačů hrát jednu z klíčových rolí,“ uvedl důvod rebrandingu Daniel Vondráček, marketingový ředitel společnosti eD´ system Czech, která produkty LYNX vyvíjí.

Výrobce zároveň inovoval také věrnostní program, díky kterému budou moci partneři LYNX získat na základě obratu příspěvky na propagaci značky. Mezi další plánované novinky pak patří druhá limitovaná edice herních počítačů Grunex FutureGamer.

MAKE PLAY SELL WORK

Líbil se Vám článek? Sdílejte jej!

Naposledy přidané